آشنایی با هتل‌ های فیرمونت

اشنایی با هتل‌ های فیرمونت

هتل‌هایی در جهان وجود دارند که تنها یک هتل‌ عادی نیستند و در گروه هتل‌های مجلل جای می‌گیرند. از جمله این هتل‌ها می‌توان از فیرمونت نام برد که در چندین کشور دنیا مشغول فعالیت است.

هتلی با عمر یک قرن

در سال ۱۹۰۶ این هتل برای اولین بار در سان فرانسیسکو ساخته اما ساختمان آن در زلزله کمی تخریب شد تا آن‌که در سال ۱۹۰۷ جولیا مورگان، معمار سرشناس آمریکایی آن را بازسازی و تکمیل کرد. در سال ۱۹۶۰ این هتل شروع به ساخت شعباتی در شهرهای کوچک کرد و به یک هتل زنجیره‌ای تبدیل شد. در سال ۱۹۹۹ یک شرکت کانادایی فرمونت را خریداری کرد و هفت شعبه بزرگ از آن در آمریکا تاسیس کرد. پس از آن هتل فیرمونت با هتل‌های دیگر ادغام شد و اکنون در ۲۲ کشور دنیا از جمله کانادا، آفریقای جنوبی، دبی و آذربایجان شعبه دارد.

 

امکانات هتل فیرمونت

هتل فیرمونت به عنوان یک هتل مجلل برای میهمانانش نیز امکانات پر زرق و برقی را ترتیب داده است. برای مثال در بعضی از شعبات زمین گلف، در برخی دیگر منطقه اسکی و مرکز خرید و در تمام شعبات آن سالن استخر و اسپای مجلل وجود دارند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به امکان ترنسفر با لیموزین، پارکینگ با ظرفیت چند صد اتومبیل، تیم پزشکی ۲۴ ساعته و اجرای مراسم فرهنگی و هنری اشاره کرد. فرمونت همچنین با اکثر ایرلاین‌های دنیا طرف قرارداد است و برندهای معروف اتومبیل و پوشاک از آن حمایت می‌کنند.

هتل فیرمونت اتاق‌های مجلل و بزرگی نیز دارد که برای مهمانی‌ها یا سفرهای ویژه کاری و خانوادگی طراحی شده است. این هتل در هر منطقه از جهان که شعبه‌ای دارد، ویژگی‌های اقلیمی و فرهنگی آن‌جا را در ترکیبات خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *